Contactar mapa do sitio
Iniciar sesión Rexistrarse
Español Valencià Català Gallego Euskera English
Hotel Don Manuel
Procurar palabras clave
Buscar en:
publicidade

García de Vinuesa: "no hay otra solución que ampliar el vertedero de Colmenar Viejo"

El alcalde de Alcobendas insiste en que es imposible desarrollar la nueva planta de tratamiento antes de que se agote la capacidad actual del vertedero
GARCíA DE VINUESA: "NO HAY OTRA SOLUCIóN QUE AMPLIAR EL VERTEDERO DE COLMENAR VIEJO"
aumentar texto
reducir texto
mércores, 10 de outubro de 2018


Alcobendas, 11 de octubre de 2018.-El alcalde de Alcobendas y presidente de la Mancomunidad de Residuos de la zona Norte de Madrid, Ignacio García de Vinuesa ha afirmado que una cosa es lo que nos gustaría y otra bien distinta “la que seamos capaces de llevar a cabo”. García de Vinuesa ha sido tajante en señalar que no hay otra solución que llevar a cabo la quinta fase de ampliación del vertedero de Colmenar Viejo.
Para el regidor de Alcobendas, es imposible que antes de que se agote la capacidad actual del vertedero tengan en marcha la nueva planta de tratamiento, entre otras cosas porque ha lamentado, “ninguno de los 80 municipios que forman parte de la Mancomunidad ha propuesto soluciones”.


García de Vinuesa ha insistido en que en el seno de la Mancomunidad todas las decisiones hasta ahora se han tomado por unanimidad, “no se ha producido ni un solo voto en contra”.
El presidente de la entidad encargada de gestionar los residuos urbanos de toda la zona norte, ha explicado que están a la espera de ese informe sobre la mejor ubicación técnica para la planta de tratamientos. Una vez aceptada y fijando contraprestaciones al ayuntamiento cuyo término municipal acoja la instalación, habrá que desarrollar el proyecto con una importante parte de impacto medioambiental. Con un cálculo “optimista” en menos de dos años no estaría en funcionamiento esta planta y entre tanto, se ha preguntado el regidor, “¿qué hacemos con nuestros residuos?.
Fuente: Cadena Ser Madrid Norte
 
0 comment / s
Inserir un comentario
García de Vinuesa: "no hay otra solución que ampliar el vertedero de Colmenar Viejo"
E-mail:
comentario:
Introduza o código: CAPCHA
Regras DE PARTICIPACIÓN
  • As opinións pertencen exclusivamente aos usuarios e non PORTALDETUCIUDAD.com
  • PORTALDETUCIUDAD.com non é responsable dos comentarios aquí escrito.
  • PORTALDETUCIUDAD.com resérvase o dereito de eliminar calquera comentario que está fóra de lugar.
  • Non se permite escribir comentarios fóra da lexislación española, ou escribir insultos que violan a honra das persoas.
  • Tamén pode desactivar a introdución de mensaxes para preservar a imaxe e honra das persoas.
Portaldetuciudad SL, con cif B10448579 e enderezo postal Calle Gredos 24 de Cáceres, teléfono 927233244 e correo electrónico info@portaldetuciudad.com, responsable do tratamento dos datos recollidos neste formulario, trata da información que nos proporciona coa finalidade de enviarlle información relacionada con produtos e servizos por calquera medio (postal, correo electrónico ou teléfono) e invítovos a eventos organizados pola empresa. A lexitimación faise mediante o consentimento do interesado. Os datos proporcionados manteranse sempre que non solicite o cesamento da actividade. Os datos non serán difundidas a terceiros, agás nos casos en que hai unha obriga legal. Vostede ten dereito a obter a confirmación sobre se Portaldetuciudad SL están tentando seus datos persoais, polo tanto, ten o dereito de acceder aos seus datos persoais, rectificación dos datos inexactos ou solicitar a súa exclusión cando os datos non son máis necesarios para os fins para que foron recollidos. Máis información na nosa política de privacidade.
eu estou de acordo os termos de uso e Política de Privacidade
hoxe
Por suposto
máximo mínimo 32ºC 15ºC
Ven
ceo claro
máximo mínimo 31ºC 15ºC
Sáb
intervalos nublado
máximo mínimo 29ºC 17ºC
Dom
intervalos nublado
máximo mínimo 28ºC 16ºC
publicidade
publicidade
Cartelera - Cine
El Tiempo
El tráfico - DGT
empresas
RSS Noticias
colaborar:
PORTALDETUCIUDAD.com Portal da Rede
® Todos os dereitos reservados - Guía de lecer, turismo, empresas e servizos na súa cidade.
Optimizado para resolución mínima de 1024px e 7,0 e 3,0 IE Mozilla ou superior.